Çalışanların soru sorabildikleri ve endişelerini dile getirebildikleri bir ortamın yaratılması etik davranışlara olan taahhüdümüzü güçlendirmemize yardımcı olmaktadır. Çalışanların ve diğerlerinin sorular sorması, endişelerini dile getirmesi ve kurallarımızın, politika ve prosedürlerimizin ya da yasa ve yönetmeliklerin ihlâl edildiği şüphesini ya da fiilen ihlâlini cezalandırılma veya misilleme korkusu olmadan bildirmesi için çeşitli sistemler ve süreçler oluşturduk. Çalışanlarımıza bir dizi kaynak sunuyoruz. Bunlar arasında 7/24 ulaşabilecekleri Alo Etik ve Uyum hattı (800-254-0462), telefon ve web tabanlı bir başvuru hattı (https://ww.mycompliancereport.com/report.sp?fid=11&cid=abb&rpt=1) bulunmaktadır. Çalışanlar ayrıca doğrudan OEC veya CECO’ya da başvurabilirler.
Tüm iddialar incelenir ve gereken yerlerde, çalışanların işine son verilmesi veya tedarikçilerle ilişkinin kesilmesi de dahil olmak üzere, düzeltici önlemler alınır. Kendi iç ve yasal yükümlülüklerimiz çerçevesinde, filli veya potansiyel ihlâlleri gereken şekilde üst yönetime, Yönetim Kuruluna ve hükümet(ler)e bildiririz. OEC ayrıca ulusal, bölgesel ve yerel toplantılara katılarak çalışanlarla yüz yüze etkileşim kurma fırsatları da yaratır. Sorunlar OEC intranet sitemizde ve diğer hedefe yönelik iletişim araçlarıyla da vurgulanır.